ponedeljek, junij 25, 2007

... vse najboljše ...

... Slovenija ... :)
ob našem prazniku bi namenila par besed včerajšnji proslavi ob dnevu državnosti ... prvič se je zgodilo, da me je proslava dejansko pritegnila in ni bila le brezvezno zapravljanje državnega denarja ... točke so bile zanimive, razgibane, najboljši pa so bili otroci, ki so govorili vsak v svojem narečju ... proslava je bila ravno prav patriotska ... in glede na moje subjektivno mnenje si zasluži oceno 5 :) ... (moj komentar se nanaša le na kulturni del proslave ... govori so pač ... govori) ...
edini minus je bila televizijska komentatorka z nezanimivimi komentarji in parkrat nepravilno naglašenimi besedami (ja, kaj čmo ... faks pusti posledice) ...

posnetek proslave (kulturni del se začne nekje na polovici posnetka)

p.s. kot popolno nasprotje proslavi se je v teh dneh izkazala prireditev ob izvolitvi nove miss ... ogledala sem si cca 5 min prireditve in prijelo me je, da bi Godlerja zaprla nekam, kjer ne bi mogel več mučiti Slovencev s svojim "humorjem" ... :)

1 comments:

Tamara pravi ...

jooj, prireditev za miss... men sta šla took na živce...sm sam čakala, kdaj se bo kdo prtožu.