Ko je dekletce štelo 5 pomladi, se je najraje oblačilo v
odtenke rožic, sladkorne pene in govorečih ponijev. Ni je bilo barve, ki
bi se lahko kosala z Roza barvo. Ko pa je
dekletce preraslo punčke absurdno
»popolnih« oblik, je Roza izgubila moč nad njo in dekletove barve so si nadele
odtenke dreves, neba in noči. Z njimi je prišlo obdobje uporništva, nesmrtnih
srednješolskih zaljubljenosti ter
nasprotovanja ustaljenim normam. Večji kot je bil upor, temnejše so bile barve.
Roza je bila potlačena v podzavest, kjer je mirno čakala, da je dekle naštelo
22 pomladi in se prenehalo sprenevedati, da obstaja. Takrat je ponosno stopila
ob bok preostalim barvam stvarstva in z njimi odela dekle v mavrico. Od
elegantne črne, preko svobodne zelene in neskončne modre, zaljubljene rdeče in
zasanjane roza do sončne rumene in nedolžne bele. Močne barve brez vzorcev in brez mešanja so
simbolizirale mladost, prvinskost, zanos.
In potem so prišli. Kristalčki in bleščice ter zlati in
srebrni odtenki in spremenili dekle v žensko. Umirili so intenzivne barve, jim
dodali pastele ter mladostni igrivosti nadeli zrelejše podtone. In če so imele barve v njeni mladosti močan
vpliv in izraz, je z zrelostjo prišlo spoznanje, da so barve le dodatek
osebnosti in da barva še ne naredi človeka.
0 comments:
Objavite komentar