sobota, januar 19, 2008

o času ...

... zadnje čase mi zmanjkuje časa ...

... okoli mene se dogaja preveč stvari, ki jim hočem biti priča, jih preizkusiti na lastni koži ... dan ima enostavno premalo ur, da bi izpolnila vse načrte in sanjarjenja ...

... rada bi lovila prve sončne žarke, se potepala po neznanih krajih, spoznavala nove ljudi in imela predvsem dovolj časa za že poznane, uživala v počasnih sončnih zahodih, imela čas za sanjarjenje, vmes hodila na faks in ostale obveznosti, brala knjige in se z njimi podila po domišljijskih krajih, plesala in pela, se izgubljala v njegovem objemu, do onemoglosti jedla lubenico in jagode s smetano, imela čas za pisanje navadnih pisem, obiskovala baletne, gledališke, filmske, glasbene in kaj-vem-še-kakšne predstave, brezskrbno preživljala dneve ob igranju jenge, monopolija, clueda, jungle speeda itd ...

... ima kdo slučajno kakšno odvečno uro, da mi jo podari ? :)

4 comments:

rikson pravi ...

a sm prvi? ;)) tezko verjamem -> zmanjkuje ti casa?! po moje se to samo tebi zdi... no, pa imam ze idejo za kartico! fsm, M.

Matej Virtič pravi ...

mogoče bi ti koristilo že to, da bi si naštimala uro na mobitelu!? (look who's talking ;)
ah ljubica, ti se sam še naprej izgubljaj, tud če z zamudo ;*

marTina pravi ...

Hmmm ... tud jst včasih razmišljam o času in temu, kar si napisala ... in prišla sem do ugotovitve, da je dan ravno prav dolg, samo ne znamo ga izkoristiti oz. se nam tega sploh ne ljubi ... Lenoritis pač:) Vsaj pri meni vem, da je tako ...

tejnula pravi ...

ja sori urša, prej bi se oglasla ... men sta v soboto kaki dve urci ostajali, bi se pa res lahka zmenle pa kaj zakšeftale ... škoda škoda ... te bom mela pa v mislih, če se slučajno še kdaj kej takga zgodi
;)