ponedeljek, avgust 27, 2007

pogrešam ...

... pogrešam čas, ko:

- je Dedek Mraz še obstajal (ne, RES ne obstaja) in je Muca Copatarica še prežala na nepospravljene copate

- je bil kino še nepokvarjen in predvsem razumno drag (= Kolosej še ni obstajal)

- so obstajale majhne in le-z-osnovnimi-stvarmi-založene trgovine (in seveda niso bile samopostrežne)

- sem preživljala počitniške dneve na ulici ob igranju Iger brez meja

- so fantje svojo naklonjenost izražali z zafrkavanjem (in bili nam puncam oh-in-sploh-zoprni) ... no, glede te točke nisem ravno 100% ...

- se mi ni bilo treba učiti imen kitajskih in japonskih pesnikov

- sem se sredi ulice naglas drla Kekčevo pesem

- svet še ni bil odvisen od mobitelov, računalnikov, televizije in Pamele Anderson

- anoreksija ni bila občudovana

- smo si med sabo še pošiljali navadna pisma



4 comments:

Tamara pravi ...

- še nismo vedeli, kaj pomeni kratica STCSL:)

ursa pravi ...

lol ... čas, ko so nas namesto stcsl in vande preganjali namišljeni zmaji in rdečelase čarovnice ;)

мартина pravi ...

Vanda je pa ja u redu punca no! Sam mal je ... posebna:) Drgač pa - Dedek Mraz obstaja, Urša - reci kar hočeš!

Anonimni pravi ...

ob prebranem me je popadla nostalgicna romantika, preplaviu me je 100 in 1 kosmat spomin..in ceprau mi use to daje obcutek precejsne starosti (zrelosti se lepse slisi) je vredno, saj obcutki dosegajo visoko katarzicno vrednost..
skupaj z vestjo o neprometnem mestnem jedru pa je pocutje ze blizu fenomenalizma