torek, julij 09, 2013

Pirin kruh in Bruno Merz

Danes bom z vami delila izipizi recept za pirin kruh, ki je (pazi to!) ne le zdrav, ampak tudi dober. (efekt) Jp. Sama ga pečem že kar nekaj časa, najprej zaradi zdravja, kasneje pa zaradi lušta.

Torej, vzameš 500 g pirine moke, pol litra Radenske, ščepec soli, žlico olivnega olja, vinski kamen in  po želji še različna semena, začimbe ipd.

Najprej daš v posodo moko, dodaš sol, olje in vinski kamen. V kolikor želiš imeti drugačen okus, lahko dodaš še malo semen (jaz dam največkrat sončična in bučna), česen, začimbe ... Potem počasi vlivaš  Radensko in mešaš s kuhalnico, dokler ne nastane enotna zmes. Daš v pekač na peki papir in eno uro pečeš pri 180 stopinjah.

Jaz ga dam potem ven iz pekača in zavijem v vlažno krpo, da se malo zmehča. Ponavadi ga spečem zvečer in kar čez noč pustim zavitega v krpi. Priprava ti vzame 5 minut, če si vmeš nalakiraš nohte ali pripraviš sendvič.

Dober tek! ;)


P.s. Med pripravo si lahko zavrtite enega mojih ljubših zadnje čase.


2 comments:

Andreja pravi ...

Sem ga že dvakrat probala spečt in res pride fajn :)

ursa pravi ...

Kaj pa daš ponavadi not? Sem se mal naveličala bučnih in sončičnih semen in bi probala še kej drugega. :)