sreda, julij 10, 2013

Ko sem bila majhna, sem ...

  • se vsako jutro zbudila pred ostalimi člani družine, se usedla na stopnice in prepevala. Največkrat tisto znano Kdol vesele pesmi poje.
  • nadvse rada hodila v vrtec. A le do takrat, ko se je rodil moj mlajši brat. Od takrat naprej me je vsak dan nekaj bolelo, imela sem različne izmišljene bolezni, da sem le lahko ostala doma. In če slučajno še ne veste, tudi lasje lahko tako grozno bolijo, da moraš ostati doma (in se cel dan igrati).
  • igrala frulico (kljunasto flavto za bolj izobražene). Sicer je bil moja prva želja klavir, a me je mami premamila s splošno poznanim dejstvom, da je flavtica pa seveda bolj fajn, ker jo lahko neseš s seboj v hribe. Well played, mom, very well played.
  • zelo rada poslušala pravljico Pepelka. Moji so mi jo morali tako pogosto brati, da sem jo sčasma znala kar na pamet. In tako sem enkrat začela recitirati začetek, zraven pa v pravilnih časovnih razmakih obračala liste. Si predstavljate ponos v maminih očeh, ko je mislila, da znam že brati?
  • si želela postati frizerka. Tako zelo, da sem se takoj po obisku frizerke skrila za peč in si novo frizuro popravila/popestrila z estetskim zarezom v frufru. 
Ideja je sposojena pri Tamari. In potem še pri tadrugi Tamari. Hvala obema.:)

5 comments:

tamck pravi ...

Sam si mela pa ful opravka z lasmi, ko si bla mejhna :D

N. Purcell pravi ...

Js sm tut ful fan Pepelke! Še zdej mam use možne različice knjig, ki smo jih imel, doma. Za spomin. :)
Well played so pa isto men nardil, hotla klavir kot ostale sestrice, ampak klavir res težko kam neseš. Pekec.

ursa pravi ...

@Tamara: Uf, očitno res. Ma nasplošno sem mela sam ogromno opravka sama s sabo. :D

Neža: Dej gremo enkrat v gore pa zašpilamo en koncert s flavtami. :D

N. Purcell pravi ...

Sm ZA! Edin za moje znanje flavte mora bit v C duru komad, pa js bom nekak samo funkcije piskala, ne melodije. :D

ursa pravi ...

C dur, komot. Ostalo se mi pa ne sanja o čem govoriš, tko da se strinjam. :)