četrtek, september 29, 2011

Knjigobežnice.

Temu rečem jaz totalno Dobra ideja. In upam, da bo veliko ljudi enakega mnenja. Poglejmo racionalno:
1. Knjige (in CD-ji in DVD-ji) so zakon. Tega sploh ne rabim argumentirat.
2. Tekmovanja in igre so sploh zakon. Kdo ne začuti vznemirjenja, ko prebere besede: Pravila igre. Ah! :D
3. Facebook je malo manj zakon, a mu zaradi pomembne PR vloge pogledamo skozi prste. (Koga slepim, sama mu za vsako malenkost pogledam skozi prste ... tudi če ni prstov.)
4. Te točke ni, a je nujno potrebna za simetričen izgled.

Torej, današnja naloga: klik. :D

2 comments:

Peter pravi ...

O hudo! Že ene 3x sem pogeldal tvoj blog in ko sem vidu "knjigobežnice", sem na hitro pomislil "To je spet ena leposlovna fora al pa slovnistična scena.. niti ne bom bral, ker niti ne bom štekal..."

No, zdej sem pa prebral in jaaaa! Končno vem, kam z vsemi mojimi avdijo CDji! :) Stran metat mi je idiotizem, men delajo pa šaro!

Thenks, Urš, tvoje všečnosti so uporabne :)

ursa pravi ...

Ej, ni za kej! Čeprav .. za odvečne cd-je bo tole še bolj uporabno: http://www.zurnal24.si/das-cd-vzames-cd-clanek-134690. :D