ponedeljek, marec 17, 2008

VRITKORJI 2007

... jah, moram priznati ... od letošnjih Viktorjev sem pričakovala ... veliko več ... pa niti ne vem zakaj, saj jih ponavadi nisem niti spremljala ... zato svoj komentar o njih objavljam šele zdaj ... glede na to, da je PJ v ta projekt vložil veliko energije in časa, bi bil lahko vsaj omenjen v 3urni zadevi ... in lahko bi dobil par kartonov vode (z omembo sendvičev bi že izzivala?) ... ter povabilo na afterparty (no, tu se jaz ne smem pritoževati, saj sem bila po zaslugi mojega dragega vseeno deležna sprehoda po rdeči preprogi ... in afterpartya, ki sploh ni bil tako zelo slab ... na tem mestu se zahvaljujem še melaniji, arijani in metki za posojo potrebnih sestavin - počutila sem se kot J.Lo v Maid in Manhattan :) ...
torej ... če omenim dve meni osebno najsvetlejši točki prireditve:
  • katie melua ... njen nastop in slikanje s pjem


  • oliver dragojevič & xplozion

4 comments:

Tamara pravi ...

krasni ste bli!
katie in oliver sta pa itak legende - sem ti prov fouš:)

sicer je pa mene prireditev tut razočarala. sploh ni blo fore ...

Unknown pravi ...

končno nekdo, ki mu je bilo všeč na afterju!

=))

Unknown pravi ...

Čao Urš_a!
No pa mi je končno ratal pogledat v tvoj blog!
Mislm, lepo, duhovito, drzno, iskreno...
Sicer nisem razumu tega,da ti je blo na afterpartiju pa fajn, k zadnč sise neki prtožvala.
Eh ni važn!
Men je bla tut edina svetla točka to, da sem se z Dragojevičem spoznal in fotkal, sicer pa poden od podna. Če mi ponudjo nek pametn dnar bi še šu na te "jajca", sicer pa ni šans! Prekleta možganska maloposest!!!

LP
L.

marTina pravi ...

Ja ja, tole sodelovanje Xplozion in Dragojeviča je blazno hudo izpadlo in tako zdej visim na tvojmu blogu tud po kakšno urico in si vrtim posnetek:). Se mi zdi pa kar neverjetno in nedopustno, ko slišim, kako so delali z vami na Vritkorjih, glede na to, kolko ste vložili v to prireditev ... Ampak žal je svet tak ... Lahko se samo trudimo, da smo sami boljši ljudje, kajne? :)