torek, oktober 02, 2007

najina noč in razvajanje

... človek se mora vsake toliko malo razvajati ... za uspešno narejen letnik sem si podarila pesniško zbirko Ne bodi kot drugi za lastno razvajanje ... (ja, očitno so mi na faksu že oprali možgane :) ... in zdaj objavljam eno mojih najljubših pesmi za vaše razvajanje ...

najina noč


Prišel si, kot pride večer,
prinesel si slutnjo in tihi nemir,
sestavil si svet iz drugačnih besed,
ujela sem vase tvoj svetli pogled.

Kdo je začaral samotni kostel,
kdo je naslikal panonski pastel,
kaj sploh bilo je med zdaj in nekoč,
kje sva iskala to najino noč?

Prišla sva, kot pride spomin,
kot da le vračava se iz davnin,
kot da že zrla sva neko jesen,
v luno nad pusto meglenih kopren.

Kdo je prekrižal v ravnici poti,
kdo je odtisnil na kožo sledi,
kaj naju čaka med zdaj in nekoč,
komu bo ljuba ta najina noč?

(Feri Lainšček. Ne bodi kot drugi. 2007.)

2 comments:

marTina pravi ...

Ah, člouk se mora včasih mal razvajat ... Čeprou pri meni je problem, da se včasih preveč razvajam in potem sem non-stop u minusu ... :)

Tamara pravi ...

jst si tut rada kej tazga podarim:)