sobota, junij 16, 2007

5 lepih stvari

torej, moji najdražji :)
ker sem ugotovila, da se ljudje nasplošno vse preveč pritožujemo, kako nam je grozno in oh in sploh ... in pri tem ne opazimo drobnih in lepih stvari, ki nam vsak dan prihajajo naproti ... pozivam vse, da si vzamete 5 minut in se spomnite petih lepih stvari, ki so se vam zgodile v preteklih 24ih urah ...
mojih 5:
1. včerajšnji koncert z islandskim zborom
2. simpatičen prodajalec v bližnjem merkatorju
3. po dolgem času sem spet jedla sladoled iz bunkice ... :)
4. komad Take me to the stars ... tko swingiš ...
5. pričakovanje današnje poroke

and now is your turn ;)

4 comments:

Unknown pravi ...

a še zmeri prodajajo bunkice? kje??? jst bi jih tud jedla ... :)

Tamara pravi ...

1. love is in the air:)
2. nove baterije za mp3
3. Hiti is 90-ih, ki obujajo stare čase
4. današnja "družinska" večerja
5. jutri je nedelja:)

ursa pravi ...

@mateja: ja, mene je tut presenetl ... sam dejansko jih ... pa se vedn je sladoled ful tezko vn dobit;)

Matej Virtič pravi ...

mojih 5 (od lepe do najlepše):
1. spanje
2. popoln blog o naturally 7 v križankah - blog.myspace.com/drum39n39bass
3. igra z nečakinjo rebekico
4. vaja s perpetuumom - "poletna noc"
5. večer na plaži (ljubljaniški) z beatanjem in petjem s frendicama